usch har tråk.

Har as tråkigt träffade alicia,hanna, denice & tilda en snabbis, och har skit tråkigt just nu -.-'
IGår till idag slaggade jag med sara sötnos, först va vi ute sen gick vi hem till mig och degade sen somna vi och den på morgonen gjorde vi de alla gör käkar frukost sen gjorde hon sej iordning hon skulle till stan. Jag typ sov till 5 på eftermiddan och sen har jag inte alls gjort mycket. nu ska jag försöka fixa lite bilder till er från igår och danmark.
Hittade inte min överförare så ska se om jag kan bjuda på några andra bilder.
haha man ser inte så bra med jag åt vänster & alicia till höger. skit fula
Gammal bild på mig och Lollo Z
Saknar mitt hår.
gammal
Bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0