ute och sprungit

Kom precis hem från en jogging runda, TUMMEN UPP FÖR MIG!
Idag har det vart en vanlig dag med skola och allt skit, mamma är och kör kickboxning så jag snodde datan får egentligen inte sitta vid datan på vardagar pga vissa onödiga saker..
Juste jag kanske nt har presenterat mig så bra...
Jag heter Robina Allo, 13 sommrar . Går i sämsta skolan, Kumla ska kanske byta efter jul. Bor med mina 4 syskon, 2 äldre syrror och 2 mindre bröder & mina lyckliga föräldrar (HOST) jaja så äre.. själv tycker jag att jag sköter mig bra skolkar aldrig, aldrig rört en cigg eller druckit mig full så jag är en mycket ansvarsfull flicka :D
Pallar fan inte skriva mer så ni får ha det så bra!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0